Wednesday

Kisah Citralife

POTENSI CITRALIFE

Minuman terapeutik serai Citralife telah memberi manfaat dan menyembuhkan pesakit-pesakit yang menderita pelbagai penyakit dalam jangka masa yang singkat sahaja. Mereka bertanya kepada kami, apakah yang menjadikan Citralife jauh lebih baik daripada serai segar.

Bagi menghasilkan kualiti terbaik dan memelihara potensi Citralife, kami:

  • Memilih spesis serai yang terbaik.
  • Memiliki ladang serai yang hanya menggunakan baja organik untuk memelihara kualiti serai.
  • Menggunakan hanya bahagian serai yang terbaik dalam penghasilan Citralife (80gram Citralife terhasil daripada 1kg serai segar).
  • Menggunakan tenaga hijau untuk memproses Citralife bagi memelihara alam sekitar.
  • Mengoptimumkan masa pemprosesan pada suhu yang sesuai bagi memelihara khasiat serai.
  • Menjalankan kitaran pemprosesan yang singkat bermula daripada penuaian hingga pembungkusan bagi memastikan kandungan citral yang tinggi.

Kesimpulannya,
Citralife tidak mengandungi sebarang pengawet, tiada bahan tambahan lain dan 100% serai semulajadi dan mengandungi 280% kandungan Citral berbanding dengan serai mentah.




KERATAN AKHBAR MINUMAN SERAI CITRALIFE YANG TERSIAR DI UTUSAN MALAYSIA



SERAI- PENAWAR HERBA

Dr Gertrude Kow (MB. ChB, Universiti Liverpool) ialah seorang pengamal perubatan am di Malaysia yang mempunyai kecenderungan dalam perubatan alternatif. Beliau juga mempunyai Diploma Sarjana dalam bidang Perubatan Herba dari Australia.

Seorang pesakitnya mengalami simptom pra-tekanan darah tinggi, Dr Kow menggunakan minuman serai Citralife, sebagai sebahagian dari modifikasi terapi holistik, untuk mengembalikan tekanan darah kepada normal.

Dr Gertrude Kow kerap menjadikan Citralife sebagai terapi adjunktif untuk pesakitnya, terutamanya mereka yang suka kepada ubatan alternatif. (Terapi adjunktif adalah rawatan yang diamalkan bersama rawatan utama. Tujuannya adalah untuk membantu rawatan utama.)

No comments:

Post a Comment